קמפיין לידים

שירות קמפיין לידים לעסקים

"ליד" הינו מושג אשר על כל בעל עסק להכיר. קמפיין לידים הוא שיטה אשר הולכת ותופצת תאוצה בעולם השיווק של ימינו, הודות לתחכום הצרכנים, התחרות הרבה בשוק ואפשרויות הניהול החכמות שקיימות כיום. במידה ואתם בעלי עסק, המאמר הבא מומלץ ביותר עבורכם! הגיע הזמן שתכירו את ה"ליד" שכולם מדברים עליו. ליד הוא השארת פרטים מצד לקוחות פוטנציאליים, אשר ניתנים במספר פלטפורמות. בשונה מקמפיינים פרסומיים אחרים, מטרתם הפשוטה ביותר של הלידים הם הגעה ללקוחות כמה שיותר איכותיים, כלומר, לקוחות בעלי סיכוי גבוה להיות אתנו בקשר או לרכוש את המוצר שאנו מציעים.

מטרתו של קמפיין הלידים היא איסוף פרטי לקוחות בלבד?

קודם כל חשוב לנו להסביר – לא כל איסוף לידים הוא "קמפיין" בהכרח. אתם יכולים בהחלט לספק ללקוחות שלכם אופציות להשארת פרטים באתר או בטפסים שונים אשר ישמשו אתכם ליצירת מאגר בסיסי של לקוחות פוטנציאליים. קמפיין לידים הוא מעט שונה ומטרתו היא איננה רק יצירת מאגר יבש של לקוחות.

הסיבה הראשונה לכך היא שאין לנו צורך בלקוחות לא איכותיים. נוסף על כך, גם אתם וודאי יודעים עד כמה זה מעצבן כאשר פונים אליכם עם מוצר שלא מעניין אתכם. הסיבה השנייה היא שכיום, אנשי שיווק מבינים יותר ויותר את הצורך בניהול מערכת יחסים מורכבת יותר עם הלקוחות. עולם השיווק של היום מאופיין יותר מתמיד בתחרותיות רבה אשר גורמת ללקוחותיכם להיות מתוחכמים יותר. לקוחות מתוחכמים מצריכים שיטות שיווק חדשות, לרבות התאמה אישית של מוצר ללקוח, שליחת ניוזלטר שימושי ועוד. עבור כל אלה – תצטרכו קודם כל פרטים בסיסיים, כגון אימייל או טלפון.

קמפיין לידים

קמפיין לידים

היתרונות שלנו

חשיבה מחוץ לקופסא

אנחנו yachaz יודעים לתת מענה ייחודי וחשיבה מחוץ לקופסא עבור כל פרויקט בהתאמה אישית, עם הניסיון הרב שצברנו עם השנים בעולם הפרסום הדיגיטלי

ליווי ויחס אישי

אנחנו דוגלים בליווי ויחס אישי לכל לקוחותינו, ליווי של הפרויקט מ-א' ועד ת' ומ-0 עד ל-100 לאורך כל הדרך עם מתן פתרונות מלא ומגוון

מענה מדוייק ומהיר

בחברת yachaz מאמינים מעל הכל בשירות, וזה הערך מוסף שלנו, שירות אישי במענה מקצועי ומהיר בלוחות זמנים ללא תחרות

מומחים באסטרטגיה

אנחנו ב-yachaz עם ניסיון של שנים בעולם הפרסום הדיגיטלי יודעים לתפור בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל פרויקט את הקמפיין הנכון עבורו

קמפיין לידים

קמפיין לידים

אם כך, מהו קמפיין לידים?

קמפיין לידים הוא למעשה תהליך אשר דורש המון מחשבת תחילה בכל שלבי איסוף ושימוש בלידים: החל מפלטפורמת איסוף הלידים, החלטה אילו פרטים ייאספו, סידור ושמירה חכמה של הפרטים וכיוצא בזה.

הדבר הפשוט ביותר אשר ניתן לעשות עם הפרטים הינו התקשרות ישירה, אשר מטרתה הצעת מוצר וכד'. התקשרות ישירה כזו היא דרך בסיסית ופשוטה להשתמש בלידים ובהרבה מקרים היא אכן מוצלחת. לצד התקשרות זו, ניתן לפנות לחברה חיצונית או שירות אשר ינהלו עבורנו את הלידים. ניהול לידים הינו למעשה דרך לסידור וחלוקה של הלידים על פי מאפיינים. מתי יש צורך בניהול כזה? ובכן, תמיד. ניהול לידים יאפשר לכם לעשות סדר ברשימת הפרטים המוצגת מולכם ולכן, להשתמש בה באופן חכם יותר.

חשוב לציין, שבשלב זה רצוי לשקול להשתמש בחברה המתמחה בקמפיין לידים ולא לעשות זאת לבד. קיימות אמנם תכנות לניהול לידים, אולם ניהול הלידים בלבד איננו מספיק עבור חלוקה יעילה של פרטי הלקוחות ושימוש בהם. יתרונותיה של חברת ניהול קמפיין לידים – כאמור, קמפיין לידים יעיל מצריך שיטת איסוף לידים נכונה ועל פי קהל היעד המתאים. למרבית העסקים, אין את הידע הדרוש או את האמצעים עבור עריכת מחקר יעיל בנושא. בנוסף, פרטי הלקוחות אמורים להיאסף כראוי ולהיות מנוהלים על פי קטגוריות רלוונטיות. ניהול כזה, מצריך עבודה עם שיטות ניהול מתקדמות.

מעבר לעניין הלידים בלבד, חשוב לציין כי קמפיין לידים יעיל הוא כזה אשר משלב גם אסטרטגיות שיווקיות מתחומים אחרים, לרבות יצירת תוכן איכותי עבור לקוחות באתר או בדף נחיתה וכד', יכולת שמירה על קשר ארוך טווח עם לקוחות, פרסום נוסף באפיקים נוספים ועוד.

ובפרט, איך אנו נבטיח את הצלחת קמפיין הלידים שלכם?

חברת YACHAZ שמה דגש על ראייה כוללת של כל פרויקט שיווקי. לכן, אנו מקבצים את מיטב אנשי הצוות שלנו לעבודה משותפת על כל פרוייקט ופרוייקט, אנו מציעים ללקוח מוצרים שיווקיים ופרסומיים משלימים וכן, אנו מפעילים מערך טלמרקטינג עבור יצירת קשר עם הלקוחות ועיבוד פרטיהם.

צרו קשר, ונשמח להשתמש בידע ובניסיון שלנו עבור יצירת קמפיין לידים מנצח!

קמפיין לידים

קמפיין לידים

מעוניינים לקבל עוד פרטים?

טאבולה לעסקים

הפרסום דרך פלטפורמת הטאבולה אמנם לא מאוד מוכר, אך מבוסס על טכנולוגיה חכמה ומצליחה אשר עובדת באופן שונה מרוב אפיקי הפרסום ברשת שאנו מכירים. מהו קמפיין בטאבולה? כיצד לנהל קמפיין אפקטיבי בטאבולה? וכיצד לנצל את שיטת הפרסום שלה כראוי? אם שאלות אלו מעניינות אתכם…

טאבולה היא פלטפורמה פרסומית, המשתייכת במידה רבה לסוג הפרסום הממומן. ניתן לומר בוודאות רבה, כי כל אחד מאתנו נתקל בה פעמים רבות, גם אם לא ידענו שזו היא. אז כיצד היא עובדת? בלי להלאות אתכם בפרטים טכניים, רק נסביר שהיא מתאימה פרסום להעדפות הגולש, על פי מאפייני חיפוש, קריאה וכניסה של הגולש לתוכן וכד'. כיצד היא עושה את זה? בעזרת הצעות לקישורים שונים אשר עשויים לעניין אותנו המופיעות בכתבות או בתוכן אחר הקיים באתרים. חשוב לציין כי טאבולה עובדת עם אתרים גדולים ומשפיעים, לרבות אתרי חדשות, ולכן הפוטנציאל הפרסומי שלה הוא גדול מאוד. אם כך, יתרונותיה העיקריים של הטאבולה הם: פוטנציאל ההגעה ללקוחות איכותיים על פי מאפייני החיפוש שלהם וכן, פרסום באתרים

קמפיין טאבולה – יש דבר כזה?

בהחלט כן. טאבולה אינה היחידה המשתמשת במודל הפרסום הזה, אולם בכל מקרה, חשוב לזכור כי הפרסום דרך טאבולה עובד בצורה שונה מן הקידום בגוגל למשל, או ברשתות חברתיות ולכן יש להתאים עבורו קמפיין ייחודי. אגב, חשוב לציין כי קמפיין הטאבולה יכול לבוא בנפרד, או ביחד עם קמפיינים קידומיים נוספים.

מהם העקרונות החשובים עבור פרסום נכון דרך הטאבולה?
קמפיין טאבולה בגדול מבוסס על תוכן, בדומה לקמפיינים אחרים. אולם בהקשר הספציפי של הפלטפורמה, יש לזכור כמה דברים מרכזיים: ראשית, התוכן הפרסומי אשר יופיע בטאבולה צריך להיות קצר יחסית ולעיתים הוא ייראה אף כשם של כתבה (שיווקית, כמובן). שנית, יש לחשב את התקציב הדרוש לכם על פי פרמטרים מותאמים לטאבולה, שלישית, חשוב לציין כי עדיין יש לערוך מחקר אודות קהל הלקוחות הרצוי, ולהתאים את התוצאה אלה הגולשים יגיעו בהתאם.

למה לבחור רק או גם בקמפיין טאבולה?
יתרונה הגדול הוא ביכולת ההגעה ללקוחות איכותיים ומותאמים יותר, כאמור. נוסף על כך, הפרסום דרך טאבולה נראה לגולשים רבים כמו תוכן רגיל אשר עשוי לעניין אותם. פרסום כזה הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד, משום שבדרך זו, אנשים לא מרגישים כל העת כי "מנסים למכור להם משהו". אל תשכחו כי מדובר בפלטפורמה לא מוכרת יחסית, על אף הצלחתה הרבה, ולכן קוראים פחות מיומנים בזיהוי הפרסום דרכה כתוכן שיווקי.

מדוע כדאי לכם לבחור בנו?

קיימים בהחלט מקרים בהם עסקים יבחרו בשיטת פרסום זו כדרך שיווק העיקרית שלהם ברשת, מכמה סיבות עיקריות. ראשית, עסקים בעלי תקציב מוגבל וקטן יחסית צריכים לרוב להחליט באיזו פלטפורמה להשקיע את הכסף וטאבולה נחשבת ליעילה. שנית, קיימים עסקים למודי ניסיון אשר עקב סיבות שונות ומשונות לא הצליחו לקדם את העסק כראוי בפלטפורמות אחרות. שלישית, הטאבולה היא דרך נהדרת לגרום להופעת העסק שלכם (על ידי אותם קישורים) להופיע באתרים אחרים.

מדוע לבחור בחברת YACHAZ עבור קמפיין טאבולה?
ראשית, יש לציין כי פרסום עצמאי דרך הטאבולה איננו מומלץ, הן עקב חוסר ההיכרות הקיימת אודות הפלטפורמה והן עקב הצורך בייעוץ מקצועי, אודות קהל היעד (ועריכת מחקר בהתאם), כתיבה נכונה ושיווקית של תוכן וכן, התאמת האתר או הדף אשר אליו הגולשים מופנים.

שנית, החברה שלנו מורכבת מאנשי מקצוע צעירים אך מנוסים אשר מכירים היטב את פלטפורמות הפרסום הקיימות, לרבות הטאבולה. אנו שמים דגש מיוחד על נושא השיווק והמיתןג העסקי וכמו כן, מקפידים כי על כל משימה יעבדו מספר אנשים, בהתאם לצורך וליעדי הפרויקט המסוים.

פנו אלינו, ובואו לגלות כיצד קמפיין טאבולה יסייע לקידום העסק שלכם!

מעוניינים לקבל עוד פרטים?